slika baner 7f.png
User Rating:  / 0
PoorBest 

Хроно исхрана

Данас ретко ко има времена да се посвети себи онако како би то заиста желео. Да би се јела укусна и здрава храна није потребно посебно умеће. Поуздано се зна да није добро да се храна кува сатима у шерпи. Када помислимо на храну требало би да помислимо на једноставност, јер у томе лежи кључ здравља. Хроно исхрана је балансиран начин исхране који прати рад метаболизма. У овој исхрани не морате да водите рачуна о броју калорија и количини хране, али морате да једете у одређено време и да правилно комбинујете намирнице. Основно правило је да размак између оброка буде минумум четири, а максимум шест сати, идеално пет.

За доручак смете да једете све: угљене хидрате, протеине, масти. Али би требало да водите рачуна да избегавате пшеницу и кукуруз. Дозвољена брашна су: спелтино, јечмено, ражано, хељдино, овсено...

За ручак би требало да једете јачи протеин као што је јунетина, свињетина, телетина или јагњетина, али без угљених хидрата. Ако једете угљене хидрате онда уз њих једете поврће. Такође, треба јести што ише свежег поврћа у виду салате.

За вечеру се такође једе протеин, као што је бело месо или риба. Понекад можете уз салату да поједете и млад сир, али то тек када изађете из фазе мршављења. За вечеру се комбинује само бело или зелено поврће.

Слатко и воће, се једе искључиво у поподневним часовима, између ручка и вечере, никако ујутру. Најбољи избор је црна чоколада са минимум 70 одсто какаа, као и суво воће попут сомкви или шљива.

Ово су нека основна правила која би требало да пратите цео живот. У Библиотеци шабачкој можете пронаћи литературу на ову тему. Наша препорука је Брза хроно исхрана, Анe Ћубела. Пријатно!  

.

 
 

Водич кроз свакодневицу категорије

.

 
 

 

 

 

 Водич кроз свакодневицу

Како одабрати факултет